Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 5 oktober

Kategori: +++

sitter i datasalen i skolan med alma, började igen 11.30. spanska, jihhooo! kan inte bli så mycket bättre.. nej uschh så dålig jag är! haha. inte så bra uppdatering över helgen men jag jobbade både lördag och söndag, träffade bea och var hos sabina i flen! bra helg med andra ord :) igår var jag i hallen mellan 16.30-21.30, kändes kult... men vi hade bowling och åt tacos med tjejerna jag tränar innan deras träning och sen tränade dom och  tillslut tränade jag själv med mitt lag. cyklade hem och la mig och plugga spanska och lyssnade på dokumentären om therese rojo som dog i sthlm, grymt bra och lyssna på! man blir ledsen och arg av att lyssna på den.. men även grymt starkt av hennes  kompisar att berätta om mordet. 
http://www.ur.se/play/155280 lyssna på den! den är ganska lång med det är värt det.
nu ska vi kila och äta.
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: