Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 19 oktober

Kategori: +++

undra vad "gud" vill säga mig.. att jag inte ska få opereras och fortsätta inte kunna andas normalt. nu är jag jätte jätte förkyld och några extra stora plus är att jag har ont i huvudet och i hela kroppen. jag tackar och niger! för jag har inte tillräckligt jobbigt redan med mina halsmandlar! om jag inte får opereras imorgon vet jag inte vad jag gör. jag har ännu svårare att andas normalt idag! jag orkar inte det här, verkligen verkligen inte. jag kommer tvinga dom att operera mig. jag åkte hem igår redan från skolan, hämtade böcker och började mitt liv hemma i radhuset som jag kommer ha dom kommande veckorna. okej, nu ska jag sluta klaga haha.
min pappa kommer imorgon och är med på operationen! jag har saknat honom massor så det är hur bra som helst :) 08:00 imorgon är operations tiden, skön tid med andra ord!
ha en bra dag alla min fina läsare, hoppas ni har det bättre än mig!
/f

Kommentarer

  • Bella säger:

    Lycka till imorgon bästaste du! Det kommer att gå galant! :) pussss <3

    2010-10-19 | 13:31:49

Kommentera inlägget här: