Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 12 oktober

Kategori: +++

dom ringde från nyköpings sjukhus imorse, där har dom en tid nästa onsdag att bli opererad. inte eskilstuna som läkaren sa. så äntligen ska halsmandlarna bort, så otroligt grymt skönt det känns nu! en vecka och en dag, lite nervös är jag allt! men lycklig för om en vecka och en dag kommer jag kunna andas normalt igen! tack och lov.
gick i skolan två och en halv timma idag, skapligt skönt. och matteprovet är flyttat till imorgon, känns också mycket bra! jag och matte, går inte bra ihop men spanska provet klarade jag, jipppi! :D:D
denna kväll kommer spenderas med huvudet i matteboken och sen måste jag göra lite svenska frågor. tror jag ska ut på en promenad också senare, det enda sättet jag får "träna" nu.
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: