Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 31 oktober

Kategori: +++

jag har firats hela helgen och imorgon är det riktiga stora dagen! känns toppen bra, imorgon är jag ett steg nämre 18 =) jag var hemma hos julia igår på maskerad och jag tror jag lyckades med min klädsel, haha... åkte hem ganska tidigt för halsen värkte som vanligt och väl hemma fick jag sällskap av en underbar bea! vi kollade på film och hon sov över, mycket mysigt! idag vaknade vi rätt sent och hon begav sig av till hälsogymmet och städade! adam och max kom och hälsade på mig och jag fick en asbra present av adam! en idolbiljett till finalen med empaan :) tack igen adam! jag åkte med dom senare hem till beas pappa och vi var där en stund sen gick vi till ica och köpte lite gott och gick hem till mig, sen spenderade vi resten av eftermiddagen i sängen framför grown ups! grym film :D
klockan 6 kom viggo och hans familj och maja för att äta mat och umgås! nu sitter viggo och maja och kör sten sax påse bredvid mig, haha. gulliga barn :D
/f

snygga juuu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: