Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

operationstankar

Kategori: +++

fick besök av bea en stund här hemma, hon fick mig på bra humör och jag tänkte inte på halsen för stunden.. men nu har hon åkt och jag börjar få ont igen! menmen, mamma håller mig på bra humör iallafall. mamma kommer in och säger, var beredd på att du kommer ha jätte ont sen flisefis efter operationen! tack mamma, så gulligt.. jaja, för börja förbereda mig för det värsta.. jag kommer gnälla, gråta vara som ett litet barn. bara att vänja dig, mamma =))) ingen vanlig mat, inge skola, inte prata mycket(kan bli ett problem då jag tycker mycket om att prata)... bara ligga hemma helt stilla och vara tyst och det enda jag får äta är något kallt flytande.. vilket diet! känns bra, behövs för mig :) sen blir det att dra igång en riktig diet när jag är på benen igen! jajjemen.
menmen, operation på ingång! jihoooo :D
/f

saknar att åka skidor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: