Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 11 november

Kategori: +++


börjar inlägget med världens bästa och finaste hund! ♥


dagen idag har varit ganska så soft, började kvart över 9 och slutade kvart över 1. tog bussen hem vid halv 2. jag gick ut på en promenad med hundarna som nu är 5 stycken eftersom vi har lilla enya här hemma! det var kul, höll på halka lite ibland. haha. men i skogen var det snö, kändes som ett träningspass ungefär..hehe. jag ska närsom börja skriva lite svenska arbeten och sen plugga lite annat grejs. känns som om jag börjar komma ikapp lite nu iallafall! bara 2 prov kvar och 20533 olika uppgifter... men det känns ändå helt okej! vid 6 ska jag ta bussen ner till duveholmshallen för att coacha mina småtjejer som iofs inte är så små..men för mig är dom det, har alltid varit. haha :) tror inte dom uppskattar att bli kallade småtjejer, dom är ju faktiskt 12-13 år! stora flickor med smink och hela köret.. haha! efter deras träning får vi se vad som händer kan bli plugg eller någon frisk promenad! det visar sig.

avslutar inlägget med en glad felicia, hihi.

/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: