Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 23 november

Kategori: +++

match igår mot trosa, vinst med 7-2. ganska så skönt! jag tog på mig världens mest korkaste utvisning. kommer ett hårt skott emot mig och jag fångar bollen med handen och jag fattar i samma sekund vad fan jag håller på med så släpper den men visste redan då att jag skulle bli utvisad, så jag blundade och höll för ansiktet och gick och satt mig.. så otroligt pinsamt! haha. menmen, sånt som kan hända! jag är iallafall bra på att greppa bollen. men vi vann och jag var inte inne på något baklänges mål,får tänka lite så.. hehe. börjar 12.25 idag! så ska lägga mig och titta på ett one tree hill avsnitt och äta lite frukost :) efter skolan ska jag hämta lilla anna sen ska vi ner på stan och fika och kolla lite i affärer! mysigtmysigt. nej nu ska jag hämta lite frukost!
/f


Kommentarer


Kommentera inlägget här: