Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 24 november

Kategori: +++

projektet i skolan rullar på.. mycket att göra bara men det löser dig! redovisning på fredag.. på engelska, soooft.
jag har 4 prov att göra inom 1 vecka ungefär, känns bra. väldigt bra :) blir att hoppa alla träningar och bara plugga tills jag är av med allt. som jag önskar jag blir någon gång! vill inte ligga efter i skolan, hatar sånt.
ikväll ska jag och tjejerna hem till maja, vi ska fira henne! hihi, sleepover med pyjamas.. alltså pyjamas party! det var väl ungefär 10 år sen sist ;) ska bli kul. behöver umgås med dem, så det kan inte komma mer lägligt!
nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra på min otroligt snygga pyjamas, så snygg jag kommer bli! sjukt.
ha en fin kväll, det kommer jag haaaaa.
/f

finn ett fel, hihi ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: