Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 8 november

Kategori: +++


igår blev min Zelinn BIM med CERT & CACIB och där med numera är SVENSK UTSTÄLLNINGSCHAMPION!!! jag är så sjutk stolt.. men hade velat varit där själv i ringen och delat lyckan för stunden med min hund. men jag är ändå lika stolt :) världens finaste! grym hon är ♥♥
(inte så många som fattar, men det är hundutställningsspråk, hehe)

jag är iallafall tillbaka i skolan, känns väl skönt men ändå inte.. så grymt mycket och ta igen! vill inte, men måste klara det :) tur så kommer det 2 projekt veckor nu framöver så då har jag tid och ta igen. tack och lov!
innebandy träning gånger 2 väntar ikväll.. jag kan inte beskriva i ord hur skönt det ska bli att träna igen! saknat det sjukt galet mycket :)
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: