Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 29 november

Kategori: +++

studiedag idag, otroligt skönt. helgen var mycket mycket bra, hade två underbara dagar med kim! vi åt ute, tittade på bio och sen sov hon hos mig. igår var vi på liljeholmens köpcentrum och strosade runt lite, jag hittade ett par jeans för första gången i mitt liv typ.. haha. sen en tröja och ett par tights. med henne kan man inte ha tråkigt, tror jag skrattade hela tiden i två dagar!
på kvällen var jag hos anna-karins bror med resten av familjen. och idag åkte jag hem, mötte tjejerna en kort stund. sen har jag i 4 timmar suttit och pluggat. känns bra, fast känns som om det ändå är mycket kvar. som det är. skola imorgon och jag har utvecklingsamtal.. vill inte se vad lärare har skrivit. usch, jag får ont i magen! nu ska jag fixa lite, sen sova sova sova sova sova.
/f

jag har slutat tro
jag har slutat hoppas
du är inte den jag trodde
och hade hoppats du var

Kommentarer


Kommentera inlägget här: