Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 1 november

Kategori: +++

1 november är min dag, skulle nog hellre fylla tidigare på året men nu kan man liksom inte göra något åt det..hehe. grym dag, såklart! ska sätta igång och duscha och sen börja baka massa gott till dagens firande. det kommer massa fina vänner och firar mig. i present väg har jag fått en bärbar dator(grymt),presentkort,pengar,ett jätte fint armband från SNÖ,Katt Moss parfym och lotion, belgisk choklad, kläder, tubhalsduk och vantar, en till bodylotion, idol final biljett och sen som vanligt några barnsaker som jag alltid får av mamma! i år blev det göra egna pärlplattor och ett spel, haha. jag har säkert glömt något men då vet ni lite iallafall..
nu ska jag börja med dagens aktiviteter :)
/f

lördagens utklädnad, kände för att bara visa mina ögon! hihi. tanken var att jag var en kvinna från typ dubai eller något liknande.. hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: