Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

födelsedag

Kategori: +++

jag har haft en grymt bra födelsedag! innan 2 droppade det in 7 fina flickor och fikade och umgicks. jag fick presentkort för en brasilienvax på hud och hår av mina 5 tjejer.. vet inte riktigt vad jag ska göra med den alltså ;) sjuka är vad dom är..tror den gick att byta till något annat..heheeee. och av emelie och bea fick jag också ett presentkort på hud och hår men mer åt hållet att få färga ögonfransar och sånt =) bea som snappat upp vad jag har snackat om! hehe. sen fick jag även en eyeliner av dom! tusen tack mina vänner! det var en finfin dag. dagen avslutades med att åka till hallen och för första gången på väldigt länge kika på lite innebandy. mina tjejer som jag är tränare för tränade.. men jag gick mest och kika lite på dom, sa inte för mycket pga halsen. sen tittade jag även och pratade lite med mitt lag. nu är jag hemma och ska dra igång och packa en väska för några dagar i sthlm. imorgon väntar shopping med kusin och sen myyys på kvällen! kommer bli kanon, det vet jag!
/f

bea oscar och elin! favoriter ♥

Kommentarer

  • addepadde säger:

    hohooo grattis igen i efterksott. förlåt för jag intekunde nävara vid din fina födelsedagscermoni.. trodde vi ksulle fira dig på lördagen o hade då beställt en biljett tidigt .. förlåt för de, o hoppas den brasilianska vaxningen är grym!

    2010-11-02 | 16:20:06

Kommentera inlägget här: