Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag

Kategori: +++

blev inringd igår och fick jobba, det var kul faktiskt. härliga människor och jobba med och jag fick stå i driven, den niii. efter 4 veckors jobb, och då bara endast 4 helger. jag kände mig själv lite stolt, och jag fick mycket beröm! då blir man glad och vill bli ännu bättre, jobbade till 23.00. när jag kom hem slocknade jag direkt nästan!
slutade halv 2 idag, så otroligt skönt! vi hade ingen trafik teori och vi har ingen imorgon heller, så imorgon får jag sovmorgon, helt perfekt ju! tror cattis ska komma hit efter skolan och mig sällskap tills harouns musikal är. ska bli kul och se han! den är 19.00 ikväll stina,maja och julia ska med också.

några snygga bilder sen helgen











en normal skoldag i duveholm



tack för mig.

/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: