Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

life is as you make it

Kategori: +++

hemma idag med, men jag är bättre idag! inte samma höga feber, men halsen är värre idag istället och hostan är kvar. sånt man får leva med när man har jätte dåligt immunförsvar.
jag som ville gå ut och lägga mig i solen och plugga lite men så försvann solen.. hoppas den kommer tillbaka snart!
jag vill inte vara sjuk, imorgon måste jag må bättre för då tänker jag gå till skolan och sen jobbar jag på kvällen.
jag jobbar ingenting i helgen och det känns hur skönt som helst, jag ska bara sova ut och ha kul!
det börjar kittla i fingrarna... jag saknar träningen. menmen, idag tror jag vi får middagsbesök av majsan och peter! sen ska vi åka och kika på haroun som har bal ikväll.. blir att leva på ipren för att vara lite pigg.
krya på mig igen, jaaatack.
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: