Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

belive me

Kategori: +++

julia har ännu inte hackat sig in på min blogg, haha. bra jullan! igår var jag och mamma på sex and the city 2, jag gav henne det i morsdag present! tror det uppskattades och det var hon värd. hon är bra hon, min mamma! jag älskar dig ♥ filmen var jätte bra, som jag trodde den skulle vara också, och jag och mamsen hade en suverän kväll.
idag efter skolan har jag bara pluggat och pluggat och pluggat tills jag fick ett litet sms från stina, så vi drog och solade. men nu är jag tillbaka hemma och ska börja plugga igen. läsa lite historia och få ännu mer panik över samhällsuppgiften. imorgon direkt efter skolan ska jag till pappa i sthlm, som jag saknar dom! kände bara för att åka upp imorgon vare sig det är skola på onsdag eller inte. men jag tror jag hinner till första lektionen så det är lugnt.

nu ska jag vara lite bra sällskap till min mamma, för hon ligger och pratar med sig själv.
/f

Kommentarer

  • Mamsen säger:

    Min lilla Flisefis <3



    Tack för en trevlig mamma/dotter kväll. Mycket mysigt och det gör vi snart igen.

    Älskar dig massor!!!

    2010-05-31 | 23:26:20
  • Nina med flock säger:

    Vad ni är sööööta.... ;)

    Kram och nospuss från oss

    2010-06-02 | 21:51:11

Kommentera inlägget här: