Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

that doesn't kill you makes you stronger

Kategori: +++

börjar dagen med världens bästa brudar! alla utom cattis sov hos julia i julita , åkte buss till skolan. jag började känna världens kramp i magen efter 3 timmar, och det berodde på att jag råka äta äggröra fast jag inte visste att det var mjölk i. eftersom jag brukar göra utan mjölk så tänkte jag inte på det. så är det när man är laktosintolerant. men jag klarade inte av hela dagen så jag åkte hem och gick och sov. det är lite bättre nu, inte helt bra men det blir det väl snart.
det gick jätte bra igår på mcdonalds och jag har redan fått mitt schema för april, då jag börjar. jag ska jobba tre helger i rad. det känns jätte bra! men nervös det är jag. jag såg även att jag ska stå i kassan, kanske inte alltid men det var det första jag skulle lära mig! det känns riktigt braa.
hoppas jag känner att det är kul och att jag klarar av det, men det ska nog fungera utmärkt.

nu ska jag lägga mig en stund!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: