Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

romme alpin

Kategori: +++

kom hem igår runt 9 från en toppen helg! vi åkte skidor hela lördagen och hela söndagen. jag har åkt blå,röd och svart backe! helt otroligt, stolt över mig själv är jag! det är liksom bara andra gången jag åker skidor i riktiga backar om man inte räknar med spökbacken då. när jag stod uppe på toppen av den svarta kände jag pirret och skräcken i magen.. jag provade svänga men ramlade med flit och sen åkte jag ner halva vägen på rumpan, haha. jag var för rädd! alla i liften satt och skratta åt mig, men det förstår jag. sen när jag reste mig på hade jag halva backen kvar, och så åkte jag ner helt själv resten av backen. sen åkte vi den svarta backen några gånger till utan att åka ner på rumpan halva, haha. ramlat, det har jag också gjort men det hör till! jag hoppas att det går lika bra nästa gång jag åker igen, känns som om det börjar sitta lite kunskaper i mig. nu måste jag bara lära mig att få bättre svängar! så det blir att träna på framöver! idag är det inte en bra dag.. jag har feber och jag blir yrslig när jag reser mig upp, jag har haft såhär förut och det är inte kul.. det måste försvinna tills på onsdag, jag har match då! men nu är det för jobbigt för ögonen att titta på en dator så vi hörs!

/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: