Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

it´s a new lifestyle

Kategori: +++

G O D E F T E R M I D D A G  A L L A  G L A D A.

hemma från skolan nu, skönt att äntligen vara hemma. vi blev klara med vårat samhällsarbete och lämnade in det idag som man skulle. jag tycker det blev bra, men klart kunde det blivit bättre om vi skulle lagt ner mer tid på det men jag är nöjd och jag hoppas dom andra är det! träning ikväll, ser jag mycket fram emot.
juste, jag fick reda på att jag blev godkänd på spanskaprovet! vilken lättnad.
jullipull åker till sydafrika på lördag, galet vi kommer sakna henne och sen är jag galet avundsjuk.. varmt och helt underbart. medans här okej det har kikat fram en liten sol nu men man halkar och kliver i massa slask. jag vill utomlands och helst till thailand. det är faktiskt min högsta önskan nu.
jag saknar min bror och min pappa, väldigt mycket faktiskt, varför måste ni bo så långt bort :(?
nu ska jag krama min mamma lite, jag har ju henne här iallafall.



/f

Kommentarer

  • Suzanne säger:

    ...och det är inte så himla dåligt va?! KRAM på dig..min lilla skatt <3/ Mamsen

    2010-03-10 | 22:57:13
    Bloggadress: http://www.lovelymegan.zoomin.se

Kommentera inlägget här: