Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i was on my way down, never coming back

Kategori: +++

en ny dag, känns lite bättre och jag har än så länge fått behålla lilla frukosten jag försökte få i mig. men jag mår galet illa så det är väl påväg upp snart. det är så jobbigt att hela tiden må illa! jag undrar vem som smitta mig med det här eftersom jag har inte träffat någon kompis sen förra torsdagen. det är många andra som också är magsjuka men dom har träffat varandra i helgen. kanske någon i romme.. åh, jag vill åka skidor igen. skulle inte vara helt fel att åka till sälen över påsklovet. men nu blir det nog ingen skidåkning förens nästa år.får börja tänka om till sommaren istället, utomlands och massa härliga kvällar och dagar med mina vänner! jag har ganska mycket inbokat på dom lediga veckorna jag har så jag ser mycket fram emot min sommar! den kommer bli galet bra.
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: