Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

deal with it

Kategori: +++

nu är gipset av och jag kan inte vara gladare! fast armen är öm, stel och bara allmänt jobbig. men jag ska träna uppden så den blir som vanligt inom ett par veckor. åkte till skolan efter jag varit på sjukhuset och slutade runt halv 4. klockan 6 mötte jag upp massa underbara flickor och vi firade twinsen och åt mat på parken. det var jätte trevligt och resten av kvällen har jag pluggat spanska, på riktigt. jag skulle nog inte kunna bli överlyckligare om jag fick ett g på provet.. hör ni hur illa det låter!? sitter och tittar på den nya serien cougar town på 5an, riktigt bra måste jag säga. fast snart blir det sängen, är galet trött! ett lov till tack, skulle inte alls sitta fel.
PUSS


/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: