Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

can´t get you out of my head

Kategori: +++

spanska provet gick ärligt bra, jag tror att jag klarar det! jag kommer bli så lycklig om jag klarar det, jag kommer hoppa runt av lycka här i katrineholm! nej kanske inte, men jag kommer bli glad! för jag la ner väldigt mycket tid på att försöka få in det i huvudet. imorgon har jag&maja trafik läxförhör och vi kan ingenting, men vi är glada ändå.
den här veckan har gått grymt fort det är liksom fredag imorgon! G R E A T.
hela helgen kommer förmodligen spenderas med mina vänner, om inte megan har hunnit fått sina små söta underbara valpar för då ska jag vakta dom för mami ska då iväg. om några dagar har vi dom små underbara liven i vårat hem, kan ni tänka er!
jag har börjat fått världens huvudvärk igen under dagarna och jag blir även illamående... jag vill inte få migrän, det är hemskt ju.

/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: