Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

you make me smile

Kategori: +++

helt otroligt, jag vaknade nyss och jag brukar aldrig sova länge men jag gick och la mig sent men jag brukar ändå vakna vid 9-10 då. jag ska snart gå ner och fixa lite frulleee och sen ska jag nog till stan och fixa lite grejor. tror även att jag ska träffa cattis och ta en fika, kanske dom andra brudarna också är på! vet man aldrig.. bruden åker till spanien imorgon och man är ju inte lite avundsjuk heller.... det är en hel månad kvar tills vi åker!
på torsdag ska jag och mina arbetskamrater till köping på personalfest! haha, vad sjukt det låter att säga arbetskamrater, hihi. men vi ska iallafall ha personalfest med personalen från både köping och arboga. jajjemen!
inte vet vi vad vi ska göra heller, men det visar sig. 
ha en fiin dag!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: