Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

sommarlov imorgon

Kategori: +++

ja, sommarlov imorgon! helt otroligt grymt skönt, men mitt sommarlov består av ganska mycket jobb och sen 2 utomlandsresor. en till aiya napa med mamma och kim och sen en till något land med pappa typ en vecka senare vi har kommit hem från cypern. jag vill till alanya och jag tror pappa vill någon annanstans, vi får se vart vi hamnar. idag efter skolan träffade jag emelie på stan och vi fixade lite saker inför studenten och sen åt vi en varsin sallad på c&l, vi satt där en timme och snackade om allt! det var ett bra tag sen jag träffade henne och jag har saknat henne mycket! men nu ska det ändras :) ♥
vi börjar 10 imorgon och jag tror vi slutar kvart över 12.
sen måste jag ta reda på vilken dag jag börjar jobba, tror inte att det är på måndag utan jag tror att jag börjar senare i veckan. menmen, nu tycker jag att min snygging kan komma hem från att åka bååt!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: