Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

allt jag någonsin önskat

Kategori: +++

tack julia, tacktack. nu har hon lovat att aldrig hacka sig in igen! ännu ett tack.

åkte till pappa direkt efter skolan igår, kom upp vid halv 6. vi grillade och bara hade det allmänt mysigt! anna-karin hjälpte mig med mitt arbete och sen gick vi och la oss. åkte till skolan imorse och precis när jag ser skolbyggnaden ringer maja och säger att vi inte har några lektioner på hela dagen...det kändes lite surt! menmen. jag, maja, julia och stina satt ute i solen några timmar och fotade och bara hade det kuul. dom åkte iväg och åt korv hemma hos jullan men jag kände att jag måste hem och avsluta arbetet. har suttit med den nu i 3 timmar ungefär och jag tror att det börjar likna något! lite finslipning sen är den redo att skickas iväg. Jag ska ha MVG på den här uppgiften inget annat finns i mitt huvud.
nu tänkte jag ta en liten paus och sätta mig i solen.

/f


den här bruden ska med till aiya napa! inte helt fel alltså, gryyyyymt det ska bli! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: