Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

you can light up the dark

Kategori: +++

onsdag och den andra dagen hemma från cypern, det är kallt i detta land. usch. skulle ju vara bra om solen tittade fram och man kunde försöka behålla färgen. jag kommer vara av med all färg innan jag flyger till turkiet om inte annars så kommer det försvinna på flygplanet.. igår kväll gick jag och zelinn och mötte tjejerna, vi spelade fotboll och bara hade det allmänt bra. sen runt halv 11 traskade jag och zelinn hem! idag ska jag åka till flen till min bästa sabina! det behövs..
på fredag eller lördag tar jag mitt pick och pack och drar till pappa och sen på tisdag åker vi så jag kommer vara borta ett tag. vi är hemma den 11 augusti! tror jag åker tillbaka till k-holm då också. katrineholmsveckan är ju fullt igång då! kan man inte missa :)
men nu ska jag lägga all smutstvätt i tvätten så jag får lite kläder med mig till turkey också, skulle vara bra faktiskt.
ha det braaa ♥
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: