Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

take me higher

Kategori: +++

kul att jag har halsfluss. kul att jag inte kan äta. kul att jag inte kan sova. kul att doktorn hoppa baklänges och såg helt förvånad ut när han såg mina halsmandlar. kul att jag inte kommer kunna träna eller spela match i helgen.

saken är den att det är f*n inte kul. jag får inte träffa mina vänner förens på torsdag för då smittar jag inte längre och det är liksom evigheter tills då. missar lunchen idag med mina bästa på american pizza som jag har gått och tjatat om hur länge som helst.
fast det värsta är nog att det gör så grymt ont i halsen, kan knappt andas så ont det gör.

okej, jag klagar (:

men jag får se det såhär, nu har jag varit sjuk innan skolan börjar så då kanske jag slipper och bli sjuk på ett tag och inte missar skolan. 
en annan positiv sak är att min mamma är hemma så kan jag ha någon att klaga för.. fast hon lyssnar inte så mycket, men jag kan ju låtsas.

inte mitt gladaste inlägg, men så ligger det till här.

såhär glad vill jag va, kanske utan att maja puttar på mig.


PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: