Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

ohh boy

Kategori: +++

än så länge ser jag inte några större utslag över kroppen och det har slutat kliat, så jag hoppas att det där hjälpte igår. men jag ska ändå hämta ut tabletterna idag för man vet inte.. där stod jag igår och hittade inte mina tabletter och det får inte hända igen. tjejerna kom förbi igår och hade med sig paj och åt sen spelade vi lite spel.
dom drog iväg ganska snabbt igen för dom skulle på fotboll. amelies föräldrar kom och hämtade henne runt 7.
min kväll var hur mysig som helst, hihi. 

Idag ska jag tvinga ner maja&stina med mig på stan, sen ikväll vet jag inte vad som händer men det visar sig :)
skolan börjar snart, usch och fy och blääää. vi har svenska prov på typ verb,substantiv osv och jag kan verkligen inte det, jag har aldrig kunnat det. så jag måste verkligen lära mig det, men det kommer jag inte kunna.

men nu ska jag försöka äta lite frukost. halsen tillåter mig iallafall!
PUSS

bäst bäst bäst bäst, jag älskar dig! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: