Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

kul

Kategori: +++

haha, jag har verkligen tuuuur.. jag har nu ätit något jag inte tål och fått en allergisk reaktion igen! hela kroppen kliar. hittade inte tabletterna som ska stoppa allt så jag sprang runt överallt och letade efter dom för jag fick panik. hittade tillslut några men ser att dom hade gått ut! men jag hittade inga andra så jag tog dom ändå och fyyyfan så dom smakade illa. men bättre än inga alls, men mamma ska hämta ut allt imorgon till min allergi som tur är. så om det fortsätter så får jag ta annat imorgon.
hon ska hämta ut en spruta kanske, usch den kommer jag aldrig kunna ta själv :O jag kommer bli livrädd eftersom jag är räddast i världen för sprutor.
så någon i min närhet får ta den på mig, hehe.
men jag hoppas att det vänder och inte slår ut som förra gången!
nu ska jag hoppa runt lite av glädje
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: