Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

jullibulll

Kategori: +++

julia har gjort om min design, inte riktigt såhär jag vill ha den sen men hon ville göra något nu så hon fick nästan fria händer! senare vill jag ha en grupp bild på mina otroligt snygga vänner och mig.. men det är på något sätt väldigt svårt att fixa, men till sommaren ska nog det finnas någon sådan på min header.
men den här är helt okej, hon är duktig hooon min julia!
lite mer ändringar tror jag att hon ska göra, ni märker nog när saker ändras :)

efter skolan idag gick vi hem till julia sen åkte jag hem och fick skjuts av mamma till en jobbinterjvu, som gick bra! nu ikväll har packat lite. ska försöka lägga mig i tid idag.. men det får vi se hur det slutar!
vi höörs
PUSS

Kommentarer

  • johanna säger:

    om den gråa färgen skulle vara lite ljusare hade de varit assnyggt. är snyggt nu med. bara svårt att läsa för oss blinda du vet ;)

    2010-01-21 | 22:58:45

Kommentera inlägget här: