Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i want you to show me

Kategori: +++

uppdatering om helgen.

Fredag:
gick i skolan till kvart över tre, tog en tripp med tjejerna hem till lilla majagipsis. hon låg så fint i sin säng med sitt gulliga gips på foten. jag stannade inte så länge för jag var tvungen att gå hem och packa. när jag hade packat klart skjutsade mamma ner mig till stationen och jag tog bussen till flen.
sabina mötte mig och vi åkte hem till henne. johanna kom också, vi tittade på avatar,snacka och jaa hade det bara mysigt. saknade som tusan var dom.
Lördag:
vi vaknade runt halv 11, käkade frukost sen la vi oss i sängen igen och tittade på wallander. sen skjutsade nettan ner mig till bussen och jag åkte hem till katrineholm igen.
väl hemma duschade jag och packade sen åkte jag buss till jullibull. vi gjorde oss i ordning, eller jag hann inte så mycket. vi åkte till haza där jag fortsatte och göra i ordning mig. dom andra brudarna kom till haza sen åkte vi buss till stan. från stan gick vi hem till apa där en stor del av kvällen spenderades. det var kul!
gick hem med rickard och calle, stannade ett litet tag hos calle sen drog jag mig hemåt och somnade på 2 sek.
Söndag:
vaknade 11, gick upp och sen har min dag bestått av soffhäng och en promenad med hundarna.
resten av dagen ska jag spenderade med tjejerna, vi ska ha tacomyskväll! det kan inte bli bättre liksom.

nu vet ni allt om helg, tack för mig.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: