Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i want it so badly

Kategori: +++

slutade skolan kvart över 2 idag, åkte ner på stan med brudarna. gick runt ett tag sen tog jag bussen hem.
åkte ner till stan igen runt halv 6 och solade sen tog jag bussen till duve och tränade.. grymt skönt och vara igång igen, men det var ett bra tag jag spelade och så har jag ny klubba.. måste vänja mig vid den alltså. annars får jag ta någon gammal och sen bara träna med den nya på träningarna och sen spela på matcher med en gammal.
tror jag ska göra så, för första matchen är på måndag mot flen som jag kommer spela och då tänker jag inte ha den nya för jag känner mig inte helt bekväm med den än!
taggad är jag iallafall till måndag! gaaalet.
imorgon är det skola igen, kul. och jag vet inte om min spanska lärare är sjuk.. hon kan vara det och då står jag där nere i skolan och kan egentligen ligga hemma och sova, inte så jäävla party alltså ;)
men nu ska jag duscha och sen sova tror jag.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: