Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

aj

Kategori: +++

mina halsmandlar är lika stora som två bowlingklot typ. det gör sjukt ont och jag har svårt att andas. nu skulle jag vilja ta adams ord, det är inte så jävla party!
jag vill även till thailand, jätte många åker dit nu och jag vill dit mer än allt just nu. värmen, folket,  allt är så bra där!
jag ska gå och kolla om jag har halsfluss och om jag har det så kan jag ju säga att alla mina vänner kommer ha det med, men det behöver ju inte vara något dåligt.. hihi.
jag har mina snygga vänner här hemma, maja & julia. jag ska nog tvinga ner dom och äta frukost med mig, om jag kan äta? det gör ju skapligt ont.
aja, men nu ska jag hoppa på dom där uppe.
PUSS


min mamma är snyggast&bäst.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha tack för att du väljer mina ord ;D

    2010-01-04 | 15:18:39

Kommentera inlägget här: