Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

you´re everything to me

Kategori: +++

igår var det skola igen som gällde, slutade 10 över 2. åkte hem till julia och spenderade ett par timmar med mina vänner. klockan 6 var det dags att åka ner till duve för innebandy träningar fram till 10.
efter skolan idag åkte jag med julia,stina & maja ut till julita och spenderade några timmar där, sen åkte vi tillbaka igen. nu sitter jag nere i vardagsrummet med mami och tittar på tv. det känns som om jag verkligen inte har något vettigt att skriva, haha. ni får läsa väldigt ointressanta saker, men men.
idag fick vi tillbaka våra svenska prov, jag hade så ont i magen för att få se resultatet men när jag vänder på pappret så står det VG, jag är hur lycklig som helst för det trodde jag aldrig. det var så svårt! men jag klara det.
nu är det bara ett naturkunskapsprov innan lovet, om jag inte missar något annat..
nej nu ska sluta skriva för jag skriver ändå inget vettigt!
vi hörs
PUSS

s m j f 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: