Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

trust me

Kategori: +++

inte så värst bra uppdatering på sistone men nu tänkte jag sammanfatta mina senaste dagar!

lördag:

kvällen i vingåker var riktigt rolig, träffade massa olika härliga människor. vi åkte hem till julia vid 1 och det kom lite folk till henne, vi softade och tittade på pippi typ. riktigt kul hade jag iallafall!
det värsta var att när jag dansade så slog folk emot gipset och det var inte så party och det kändes galet mycket när jag vaknade dagen efter. men ingen som slog i med flit, men nu tänker jag hålla mig borta från fester tills gipset är av.

söndag:

åkte hem från julia ganska tidigt eftersom min arm värkte så mycket och jag kände mig lite töntig som var så ledsen, hihi. mamma och jag åkte ner och titta på mitt lags match och senare åkte vi hem till maja och firade stefan. men jag stina och maja låg mest och pluggade naturkunskap!

igår:

gick i skolan till halv 4 för vi tittade på något musikal, hade nog hellre åkt hem när jag slutat egentligen. men visst var dom alla duktiga. ska inte klaga på det. resten av dagen spenderades hemma hos majsan med naturkunskaps plugg.

idag:

hade naturkunskapsprovet idag och jag kan ju säga att svårt var det fan, men jag tror iallafall att jag klara det. hoppas iallafall det. det var även massa knas på våran skolan idag, polisen kom och det var killar med kniv som skulle slå ner någon/några. dom hade haft knivar uppe och viftat med även när rektorn kom och prata med dom men sen sprungit iväg när polisen kom...  mamma berätta att dom ska prata med oss elever imorgon och berätta säkerhets saker för oss. inte kul när sånt händer!
efter skolan åkte jag,maja,stina och julia ner till nya coffee house och fika, satt kvar där i flera timmar och bara snackade .. som vanligt, men det är lika mysigt som alltid.


snart får megan valpar, längtar galet mycket! så mycket kärlek. svarta små underbara liv kanske hon får, små bolltussar inom några veckor.. åh så mycket kärlek!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: