Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

this is it

Kategori: +++

vaknade för en stund sen och fick ta tag i världens störta diskhög.. visst är det underbart att ha vänner här men inte disken efter, usch på det. men iallafall, tråkigt att sverige förlora! men kvällen/natten/morgonen var hur kul som helst iallafall! vi åt mat & fruktsallad och dom drack massa kaffe och te, inte jag för det är ja mindre gott med finare ord. efter hockeyn var det bara jag, stina och majsan kvar men maja åkte iväg efter en stund för att ta bort sitt gips, JAG VILL OCKSÅ! sen åkte även stina runt 11 men henne märkte jag inte av, men jag hade sagt hejdå till henne.. haha. så det kan gååå!
det blir inte att åka till flen idag, megan är dräktig så jag känner att jag måste vara hemma med henne men jag åker imorgon istället för då är mamsen hemma. så imorgon får jag träffa min bästavän.
nu ska jag hitta några roliga övningar till mina småtjejer ikväll!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: