Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

nothing compares to you

Kategori: +++

matchen gick inte så värst bra igår, vi förlorade mot ett lag vi verkligen inte ska förlora emot. känns inte så himla roligt, och jag lyckades med mina roliga tabbar igen.. typ som att snubbla på min egen fot och dunsa i golvet! väldigt kul! det var bara att resa sig upp och skratta. jag är jag liksom. vi gick och titta på stina efter, dom vann stort och stina gjorde jätte snyggt mål! min lilla stuumpa, så duktig.
jag sov hos maja igår, och vaknade med jätte ont i halsen. tror det var för att jag inte sov så mycket, jag låg mest och tänkte på allt mellan himmel och jord. men jag har sovit hela dagen nu, och jag mår redan bättre. jag brukar bli dålig om jag inte sover.
det blir skolan imorgon iallafall, vi har ett riktigt roligt prov imorgon. svenska och det kommer ju inte gå vägen för mig! blir att plugga hela kvällen..
jag ska sova hos maja ikväll igen, hennes mamma jobbar så hon är själv så jag tänkte göra henne lite sällskap!
hon är bra hon den där maja.
nu ska jag gosa lite med andypandy!
PUSS

lilleman som nu heter teddy, min lilla bebis
!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: