Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i don´t know how to explain

Kategori: +++

gårkvällen var hur mysig som helst och haza somnade mitt i en mening när hon snackade med mig, haha. skön brud!
vi klev upp kvart över 8 åt frukost och klädde på oss, kvart över 9 var det samling och sen iväg till nykvarn.
vi vann med 3-4 och det gick faktiskt jätte bra, inga tabbar idag! men inget mål heller, men jag är ju back som sagt så det är inte det man är ute efter i första hand.
efter det åkte jag och mamma till heron city och käkade mat, vi skulle kanske ha tittat på bio men vi orkade inte så vi åkte hem istället. men jag vill verkligen se snabba cash så det får bli en annan gång eller så får jag vänta tills den kommer på film eller något.
skola imorgon igen, inte så himla party alltså... får huvudvärk bara att tänka på det!
men ikväll blir det en annan del av köping så det heter dugaaa.
PUSS

fantastic 4 liksom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: