Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i adore you

Kategori: +++

hemma efter en ganska så hemskt dag i duve. haha, men ja..ungarna var hemska! bara dryga och jobbiga. eller vissa var goa små ungar men vissa ville man bara kasta iväg! men man måste hålla uppe humöret och tala lugnt.
egentligen vill man bara skrika, haha. kom hem till 5 överlyckliga hundar, ska snart försöka ta ut dom på en tur men inte så lätt med en bruten handled, får se hur jag löser det. ikväll tror jag att det blir att träffa brudarna och imorgon blir det nog en tripp till flen! hem till sabina och träffa folk. ska bli riktigt kul, var för länge sen alltså!
nu ska jag fortsätta med det jag gjorde, alltså ingenting!
PUSS

tänkte visa lite fina bilder!

nilla visa mig hur jag kunde göra om jag hade brutit både foten och handleden, tur så var det bara handleden.. för det såg inte klokt ut.


allmänt fräsch och så sitter jag där med gipsad arm och doktorn kliver in samma sekund. har nog aldrig känt mig så söt som där.. eller inte.


söta tjejer påväg till vingåker för party,haha.! jag,linnea & carro.


jag & haza, men haza lyckades inte få med hela huvudet i bilden.. hehe.


egobild i badrummet på en tjej utan gips...


en söt cattis i skolan! påminner mig om hur mycket jag saknar skolan! jiissses..


puss på en världens bästa hundar!


sabina sovandes på skidor påväg till sälen, ser väldigt skönt ut..


lite suddig bild på mig,stina och gipset! puss på det.


jag och brorsan för många år sedan, lite charmiga var vi allt, hihi.

nej, det nu räcker det för studen. känner på mig att det blir fler bilder när jag får bilderna från jullans kamera! och på tal om jullan så saknar vi dig och emma.. dags och komma hem nu!

hörssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: