Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

come on, baby.

Kategori: +++

lång tråkig skoldag, men lite kul att skratta åt cattis och andrea som varit insnöade hela dagen och inte kunnat komma till skolan.. hahhahaa. lite kul ändå. själv var man tvungen att ta sig till skolan. efter skolan åkte jag buss hem till jullan. efter ett par timmar kom mami och nilla och hämtade mig. nu ikväll har jag spelat innebandy, och det är alltid lika bäst. match åter igen på söndag och denna match ska jag försöka och inte göra en enda tabbe.
jag längtar till helgen, jag tror det kommer bli en grym helg! mina och majas sluta tidigt torsdagar och sovmorgon fredagar är borta nu. för nu har vi körteori! vi var tvungen att ta ikapp 50 poäng för vi ligger efter med 50 redan. men det fixar vi igen under nästa år. nu ska jag skriva lite spanska och sen sova. guuud så skönt.
PUSS

Kommentarer

  • cattis säger:

    haha... var ser du det roliga med att vara lite insöad (a) :@ höhö<´3

    2010-02-04 | 16:18:20
    Bloggadress: http://bycat.devote.se

Kommentera inlägget här: