Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

always by your side

Kategori: +++

att se sina vänner ledsna,sårade och inte må bra är nog bland det värsta som finns. vänner man älskar och vill allt väl. man vill bara kunna säga allt så rätt och göra allt bra. ibland kan man inte göra annat än att bara finnas där,man måste visa sina vänner att man alltid finns där.
det gör så himla ont och se någon gråta, det gör så himla ont och se den där smärtan i någons ögon.
om jag kunde skulle jag göra så alla min nära&kära kunde få dom liv dom exakt vill ha.. jag skulle göra vad som helst för att få den där smärtan från deras ögon. ingen är värd den smärtan.
jag vill att mina vänner ska veta att jag alltid finns där!
jag älskar er, hoppas ni vet det.

s- du är guld värd!

Kommentarer

  • hj säger:

    älskling det vet jag, älskar dig massor !

    2010-02-07 | 22:32:54
    Bloggadress: http://hjijan.blogg.se/
  • stina säger:

    jag älskar dig!

    2010-02-07 | 22:36:12
  • Anonym säger:

    vad har hänt med stina?

    2010-02-09 | 19:58:03

Kommentera inlägget här: