Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 2 december

Kategori: +++

sitter i skolan med en viktor hängandes över databordet! en härlig liten pojke.. vissa stunder.
har precis skrivit ut min biljett till peace and love, kan ni tänka er. nu finns det ingen återvändo! jag som hatar att vara smutsig och sånt, men det där kommer bli grymt. alla mina bästaste brudar kommer vara där! jag ska klara det. jag har varit otroligt duktig den här veckan, jag har pluggat flera timmar varje dag, borde få en belöning snart.. mamma :) hihihii. nej men jag ska klara av att komma ikapp i allt innan jul! det har jag bestämt mig för. känner att jag börjar få lite styrka och vilja! men jag saknar innebandyn, jag har lagt den åt sidan lite nu när jag kämpar. huvudvärken har försvunnit, vaknade med samma dåliga mående idag igen!
men en liten valp flisan kom in och fick hoppa upp i sängen och gosa med mig så då fick jag styrka att resa mig upp och nu är jag i skolan. ha en bra dag!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: