Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 16 december

Kategori: +++

nu är det bara 3 skoldagar kvar innan jul och då har vi bara volleyboll tävling och julfika på tisdagen. det ska bli så sjukt skönt med lov! jag känner att jag börjar komma ikapp nu, känns otroligt bra. drog mig till skolan igår och det gick bra, huvudvärkenn verkar aldrig vilja släppa men jag är van efter 5 år nu! tränade även igår, vi har match mot gnesta borta på lördag! det ska bli kul att möta dom igen efter vi åkte ur den serien dom spelar i...hehe. hela helgen ska spenderas hos sabina i flen! det ska bli hur mysigt som helst, har saknat henne så grymt mycket! fast jag smiter iväg en stund på lördagen då jag har match. ikväll ska jag ner en stund till tjejernas träning, har det lugnt med plugg så tänkte kika in till dom. nu tänkte jag titta på någon film och vila huvudet.
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: