Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 5 december

Kategori: +++

helgen har varit riktigt bra, glad att jag stannade hemma! gårkvällen var riktigt kul.. lite spårning hit och dit, det hör till ;) idag åkte jag först ner till duve för match med småtjejerna som inte gick så toppen bra precis, hehe. när jag kommit hem tog jag en promenad till maja där emma var, stina kom förbi en stund också. men de båda drog snabbt! men jag och maja har softat resten av kvällen. det har varit otroligt skönt. kom hem för en stund och nu tänkte jag sova inom några minuter.. mitt huvud värker, som vanligt!
godnatt

finns ingen som du, du kommer alltid att vara min bästavän ♥

/felicia

Kommentarer

  • sabbbina säger:

    finis! du är bäst och vi måste måste ses snartis! <3

    2010-12-08 | 17:45:44

Kommentera inlägget här: