Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 26 december

Kategori: +++

igår efter jag skrivit inlägget kom jag med ett förslag till emma,stina och maja att vi skulle dra till norrköping! och det tyckte dom också. vid 19.00 satt vi på tåget och hade en grymt rolig kväll med galet mycket skratt. måste erkänna att det var länge sen jag skrattade så mycket. så tack för den kvällen och natten bruds! ♥ idag vaknade vi runt 10, emma skulle iväg så hon gick till tåget medans vi andra låg och halvsov. vid 11 var vi nere och tänkte shoppa men stina och maja tyckte det var jobbigt med allt folk så dom gick ut från varje affär och lämna kvar mig ensam.. haha. så det slutade med att bara maja köpte skor! men på tisdag ska jag upp till stockholm och då ska jag tokleta efter en klänning till nyååååår. imorgon ska jag jobba,första passet på väldigt väldigt länge! 10-19, inte så dåligt pass att börja med. men det är helt okej :) efter jobbet ska jag nog hem och packa och så kommer jag förmodligen vara dödstrött för jag inte jobbat på länge! menmen.. nu ska jag ta och fixa lite och sen sova massor!
/felicia

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ska du själv till sthlm? :)

    2010-12-27 | 20:09:47

Kommentera inlägget här: