Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 12 december

Kategori: +++



jag är värdelös på att uppdatera, hehe. men denna vecka som gått har jag pluggat med maja en hel del,tränat innebandy, varit med lina, pluggat lite ännu mer och ja sen minns jag inget mer! i fredags efter skolan åkte jag och emelie upp till sthlm, lämnade saker hos pappa sen åkte vi in till globen för en kväll med middag och idolfinal! det var hur mysigt och roligt som helst. pappa hämtade oss och vi lämnade emelie hos adam sen åkte vi hem. på lördagsmorgonen pluggade jag med anna-karin sen åkte vi till pappas match och jag satt i seket. eftermiddagen och kvällen spenderades med massa matteplugg med charlotta och sen middag och charader. en lugn helg. inte så värst intressant att läsa för er, haha. men iallafall så tog jag tåget hem idag vid 3, solade och sen åkte jag och spenderade kvällen med haza. nu taggar jag för skolan, ska bliiiii så kul :)
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: