Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 29 december

Kategori: +++

sjukt att detta år är snart slut.. jag minns så väl dom här dagarna förra året! tjejerna kom upp och vi shoppade en hel dag i sthlm och nyåret firade vi hos mig med fin mat och lekar osv... sen vidare hos amel! sjukt att ett helt jävla år har gått! ett år med många bra och mindre bra händelser. men ändå ett bra år måste jag säga. 2011 ska bli bättre och jag ska ta tag i mig själv, jag ska må bra! jag ska bygga upp allt jag kan bygga upp, för jag har världens bästa vänner och en riktigt bra familj bakom mig! och inte glömma, världens finaste hund.
åkte in runt 12 och mötte sabina och en stund senare kom kim och ännu lite senare kom alexandra! vi gick runt och shoppa i 7 timmar.. mötte på alexandra och lina också på monki, stod och snacka ett bra tag! sånt som påminner mig om hur mycket jag egentligen saknar dom där tjejerna i flen.
jag hittade lite saker.. är lite osäker på vad jag ska ha på mig på nyår.. men har lite att välja mellan. men inget som känns toppen bra! usch, hatar sånt. menmen, det är ju bara en kväll får man tänka på!
jag och sabina ligger redo för att sova, tåget hem går 14.25!
godnattt och sovgottt ♥
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: