Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 25 december

Kategori: +++

skulle vilja säga att julen är över nu, typ! det har varit en bra jul. i torsdags firade vi här hemma med mina syskon, min morbror och en del av familjen melchersson. det var väldigt roligt och mysigt. alla fick fina klappar och vi tävlade om vem som kunde göra finast marsipan figur, jag vann ju absolut inte.. haha, jag är värdelöst på sånt! igår kom mormor, gammelmormor ner också. men mina bröder åkte iväg tidigt.. sen efter julbordet åkte peter också! så tillslut var det bara jag, min morbror,mamma, mormor och gammelmormor kvar! det var en lugn julafton, lite för lugn för min smak! menmen, såna får man kanske vänja sig med! idag var jag och mamma en sväng ner till b.young som hade rea! mamma hittade en klänning men jag hittade inget. vi åkte sen till gunilla och var där en bra tag. mamma släppte sen av mig hos bea, men stannade bara en liten stund, dom skulle få gäster! nu sitter jag i soffan och har nyss ätit, såklart så åt jag julbord.. men nu var det absolut sista gången! inte igeeen. ska snart kolla med mina vänner vad som händer ikväll..
/felicia

en suddig innebandy brud

Kommentarer


Kommentera inlägget här: