Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lovely friday

Kategori: +++

börjar bli bättre, har fortfarande problem med kallsvettningarna under nätterna och huvudvärk osv, men det är då betydligt bättre än i början av veckan! har varit i skolan både igår och idag, fast idag lekte vi bara med den andra sp klassen och 3an. det var helt okej, roligt var det!
var och pratade med min chef på mcdonalds förut idag och nu vet jag att jag har mig ett jobb framåt i tiden också, hihi. riktigt bra känns det!
efter det tog jag en tripp till bea och myste lite, vi båda har halsfluss! då vet vi :)
nu snart ska jag och träffa tjejerna på ica, sen vet jag inte vart kvällen leder.. men den blir lugn även fast jag skulle vilja partaa lite men nu är jag faktiskt sjuk och vill bli frisk. innebandyn har dragit igång och jag vill så gärna träna snart! aja, nu ska jag vila ögonen i ett par minuter!
/f


jullis, therese, johanna eller någon som är bra på designer! jag skulle inte tacka nej till en ny :)) hihi. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: