Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

innebandyyyyyy

Kategori: +++

idag hade vi vårat första miniprojekt! vi som går sam-sam har projekt då och då som varar i två veckor. då man inte har några andra lektioner förutom spanska och indv. val. resten av timmarna håller man på med projektet. idag var det mest att lära känna sin basgrupp, jag storgillar min basgrupp! slutade 2 och sen kom apa, världens saknade apa och hämtade mig och majken! vi åkte och mötte cristian och calle som också var saknad! vi åt mat och sen åkte vi hem till calle och softade ett tag. nu har jag kommit hem och ska snart få i mig något sen bär det av till träning. vill egentligen spendera kvällen med dom men vi har match på söndag så jag måste träna.. men nu ska jag vila ögonen i några minuter!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: