Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

att finna styrkan

Kategori: +++

kom hem från turkiet onsdag tidigmorgon! åkte till katrineholm med tåg halv 3 på dagen. mamma mötte mig på perrongen med aniston och en ros, gulle hon. på kvällen åkte jag och träffade cattis & andrea och andreas vänner från åtvidaberg, vi satt och softade vid djulö och sen gick vi en stund hem till oskar som hade fest. jag och cattis blev hämtade och åkte hem och sov. igår kom camilla, jenny ioch liza från sthlm hem till oss! vi grillade och sen åkte jag, jenny och camilla hem till kajsa och satt och snackade med henne,haza och filip! efter tag drog alla utom filip ner till öltältet och så mötte vi bezlon och lyssnade på musik och dansade. lite senare gick vi till mcdonalds och jag hälsade på mina saknade jobbarkompisar och sen åt vi lite mat.  sthlms brudarna och jag gick sedan hem och sov! en riktigt bra kväll måste jag säga :) vi tog lite allmänt suddiga bilder så jag ska nog visa dom för er någon gång snart! hihi.
ikväll ska jag till stina, det kommer nog bli en grym kväll! men först ska jag möta christine på stan och ta igen allt vi missat.
/f


cyperooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: